Handelsbetingelser

I. Betalingsvilkår

Du kan betale med VISA, MasterCard samt ved bankoverførsel. Priserne på hjemmesiden er ekskl. moms, hvilket tydeligt fremgår under hver varetype. Moms tillægges i kurven. Bemærk venligst, at beløbet trækkes fra dit kort straks ved bestilling af dine specialproducerede poser, hvilket er adskillige uger før du modtager varerne. Valutaen er DKK (Danske Kroner). Ønskes bankoverførsel vil vi først igangsætte ordren når overførslen er registreret. Denne betingelse er for at sikre betaling for udført arbejde og forbrugte råvarer i følge med fremstillingen af dine specialfremstillede poser i fald ordren ønskes annulleret i processen samt for at sikre fastholdelse af vores meget lave priser som beskrevet i vores FAQ.

II. Reklamationsret

Eventuelle transportskader: Undersøg straks ved levering om emballagen har synlige skader, der kan have beskadiget poserne. Hvis poserne er transportskadet, kvittér da IKKE for modtagelsen men bed fragtmanden tage forsendelsen med retur og kontakt os straks omkring dette. Hvis du først opdager en transportskade på varen efter kvittering, vil det være svært at opnå refundering af beskadigede varer, men du bedes i givet fald straks henvende dig til os med fotodokumentation af skaden. Dokumentationen skal indeholde billeder af skaden på både produkt og emballage samt tydeligt foto af forsendelsens fragtlabel.
VIGTIGT: Behold emballagen til sagen er afsluttet.

Reklamation vedrørende fejl/mangler på produktet, der ikke kommer fra en transportskade: Fremsend fotodokumentation senest 24 timer efter kvittering for modtagelse af varen. Reklamationen bedes grundigt beskrevet skriftligt og sendes til info@allcreative.dk efterfulgt af en telefonisk besked på 47 17 11 00 (hurtigst muligt i normal kontortid, hverdage kl. 08:30 – 15:00), for at sikre, at vi har modtaget din mail. Er din reklamation berettiget vil du blive tilbudt en dekort såfremt varerne ønskes benyttet trods fejlen eller en genproduktion af varerne såfremt disse ikke ønskes benyttet på grund af fejlen. POS Creative A/S kan ikke gøres ansvarlig for dit eventuelle drifttab eller lignende i forbindelse med levering af reklamationsberettigede varer eller forsinkede varer.

III. Fortrydelsesret

Ønskes købet fortrudt, skal dette gøres indenfor 24 timer fra ordreafgivelsen; Send og en mail på info@poscreative.dk med ordrenummer, firmanavn, personnavn på bestiller samt kort beskrivelse af bestilt oplag, materialetype, størrelse samt antal trykfarver på posen. Samtidig beder vi dig ringe os op på 47 17 11 00 indenfor de samme 24 timer (hurtigst muligt i normal kontortid, hverdage kl. 08:30 – 15:00) og oplyse os om, at du har sendt en mail med fortrydelse af købet. Kun således vil vi være i stand til at refundere det fulde beløb til dig.

Ønskes købet fortrudt senere end 24 timer fra dit køb, bedes du ligeledes straks sende en mail til info@allcreative.dk efterfulgt af en telefonisk besked på 47 17 11 00 (hurtigst muligt i normal kontortid, hverdage kl. 08:30 – 15:00) for at sikre, at vi har modtaget din mail.
A. Såfremt fremstillingen af varerne ikke er påbegyndt, vil 80 % af afregnede beløb blive returneret til din kont (de resterende penge dækker vores omkostninger til udfærdigelse af produktionssedler, styklister, planlægning samt eventuelt medgået tid hos vores interne grafiker for dokumentkontrol af grafikken).
B. Såfremt fremstillingen af varerne er delvis påbegyndt, refunderes et beløb – efter vores vurdering – fratrukket omkostninger til dækning af forbrugte materialer samt medgået arbejdstid ved fremstillingen (med ”fremstillingen” menes også medgået tid til udfærdigelse af produktionspapirer, grafisk support, dokumentkontrol, trykforme med videre, i følge med forberedelsen af fremstillingen).
C. I fald varerne er helt fremstillet ved fortrydelsen, vil intet af afregnede beløb blive refunderet. Dette på grund af, at fremstillede varer er ubrugelige/usælgelige til andre kunder, da de er specialfremstillet unikt efter dine eksakte anvisninger. Se i øvrigt Forbrugerombudsmandens vejledning omkring fortrydelse af bestillingskøb her: https://www.forbrugerombudsmanden.dk/media/18319/fuld-version-af-nettjek-maj-2013.pdf

IV. Leveringsbetingelser

Efter færdig produktion (ca. 5-6 uger) vil der være en forventelig leveringstid på ca. 1-2 hverdage (transittid fra vores fabrik til din firmaadresse). Du vil modtage en Track-and-Trace mail på dagen, vi afsender. Det er muligt selv at afhente varerne på vores fabrik i Havndal, Jylland – se afkrydsningsfelt herfor i kurven samt gentaget ved kassen. Vælger du afhentning, vil du blive kontaktet telefonisk eller pr. mail dagen før varerne kan afhentes.

V. Firmaoplysninger

All Creative A/S, Tulipvej 3, DK-7100 Vejle. Telefon 47 17 11 00.

VI. Persondatapolitik/Privatlivspolitik

Ved bestilling vil vi gemme oplysninger om dit for- og efternavn, firmanavn, firmaadresse, leveringsadresse, mailadresse og telefonnummer. Dette til brug for eventuel opfølgning når varerne skønnes opbrugt og forventeligt genbestilt samt ved en eventuel genbestilling. Informationerne deles ikke med tredjepart. Informationerne gemmes i op til 10 år fra sidste bestilling/kontakt.

VII. Øvrigt

I alle øvrige spørgsmål henvises til vores salgsbetingelser, som du kan se her.